TASUTA transport alates 50 €!|14-päevane tagastusõigus|Tasuta tagastamine

Ostutingimused

Ostutingimused

Kauba hind

Kõigi e-poe kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kauba hinnakujunduses järgime tootja poolt antud kohustuslikke või soovituslikke müügihindu. WATCH WEAR e-pood jätab endale õiguse muuta veebipoe hindu eelnevalt klientidele teatamata.

Kauba valimine

WATCH WEAR kauplustes ja e-poes müüdavad tooted on kontrollitud päritoluga kuna meie ettevõte on müüdavate kaubamärkide ametlik maaletooja või esindaja.

  • Valige sobiv kaubakategooria
  • Valige meelepärane toode ja sobiv kogus ning vajutage nuppu "lisa ostukorvi"
  • Kui olete toodete lisamise lõpetanud, vajutage "kassasse"

Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite mõne toote kohta lisainformatsiooni, kirjutage aadressile uur@uur.ee. Infopäringu juurde kirjutage Teid huvitava artikli nimetus ja kood (nt. kell, Duke Nevil NEAC118 SC010313). Vastame Teile esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui kahe tööpäeva jooksul. Meie toodetega saate tutvuda ka meie kauplustes kohapeal.

Et vältida arusaamatusi, soovitame Teil veenduda enne tellimuse kinnitamist, et soovisite osta just sellist toodet.

  • Kui Teil on ostukorv täidetud ja vajutate "kassasse" nuppu, palutakse Teil luua ostukonto või juba registreerunud kasutajatel sisse logida. Järgige ekraanil ilmuvaid juhiseid ja täitke ära punase tärnikesega märgistatud lahtrid.
  • Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks.
  • Kasutajaks registreerumise ja tehtud tellimuse kohta saadetakse Teie e-mailile vastavasisuline teade. Peale registreerumist saate "minu konto"leheküljelt vaadata infot oma tellimuste, sooduskupongide ja tasutud arvete kohta ning muuta kontaktandmeid.
  • Kui soovite saada e-mailile uudiskirja, tehke ostukontot luues vastavasse kasti linnuke või liituge uudiskirjaga www.watchwear.ee avalehe ülaosas. Uudiskiri sisaldab huvitavat infot inimestele kes soovivad olla lähemalt kursis meie kaubamärkidega. Lisaks võib uudiskiri sisaldada kingituseks sooduskuponge, soodsaid eripakkumisi, infot uute kaubamärkide ja uudistoodete kohta. Me ei vahenda klientidele teiste ettevõtete uudiskirju.
  • Kui soovite olla kursis ka teiste uudiste ja pakkumistega, jälgige meie tegemisi Facebookis ning Instagramis kus korraldame auhinnamänge.

Aadressi ja transpordiviisi valik

  • Tellimusega edasi minnes palutakse Teil valida aadress, kuhu soovite kaupa saada. Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse Teile vastav saatmisviiside valik ja hinnad. Saate igal ajal aadresse juurde lisada ja muuta ning märgistada erinevad aadressid mugavate lühimärksõnadega (nt. kodu, töö, välisriik jne).
  • Peale aadressi valikut võite kommentaaride aknasse lisada märkmeid ja juhiseid, mis võivad olla kasulikud tellimuse teostamisel või kauba kohale toimetamisel.
  • Järgmisena saate valida sobiliku kauba kättetoimetamise viisi. Eesti Vabariigi elanikel on valida 3 erineva transporditeenuse vahel, Euroopa riikidesse saadetakse kaubad Omniva vahendusel. Lähemalt saate transpordiviisidest lugeda ostujuhendi punktis 9.

  • NB! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi, mis jäävad Ostja kanda. Tavaliselt meie klienditeenindus kirjutab Teile, kui valisite oma postiaadressist erineva postiautomaadi asukoha, kuid alati ei pruugi klienditeenindus Teie poolt automaadi valimisel tehtud viga märgata. Kui märkate viga peale tellimuse vormistamist, kirjutage meile koheselt uur@uur.ee, veebilehe kontaktvormi kaudu või külastage meie Solarise keskuse kauplusi.

Maksmine

  • Peale transpordiviisi ja kättetoimetamise aadressi sisestamist suunatakse Teid edasi makse teostamise juurde. Teil on võimalik tasuda Swed-, SEB- ja LHV panga makselinkide kaudu, pangaülekandega või krediitkaardiga läbi Paypali konto. Maksete valuuta on EUR.
  • Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast. NB! Pangaülekandega tasumisel läheb tellimuse täitmisega kauem aega, kuna peame korduvalt laekumist kontrollima. Kui soovite tellimuse postitamist kiirendada, siis peale ülekande sooritamist saatke maksekorraldus pdf formaadis meie e-mailile uur@uur.ee
  • Andmed ülekande tegemiseks on järgmised:

HLM OÜ

SEB PANK IBAN: EE901010220205560225 , SWIFT/BIC: EEUHEE2X

  • NB! Arvestades raha laekumiseks 1 tööpäev, kauba pakendamiseks ja postitamiseks 1-2 päeva ja keskmiseks tarneajaks 2 tööpäeva - siis 99% Eesti Vabariigi sisestest tellimusest saabub tellijani 2-6 tööpäeva jooksul alates makse tegemise hetkest (v.a. laupäev ja pühapäev). Võimalikest viivitustest teavitame Teid esimesel võimalusel. Kui kaup ei ole Teieni jõudnud 7. päeval peale makse sooritamist, palun võtke meiega ühendust, et selgitada välja viivituse põhjus.

Kui Teie poolt välja valitud ja tasutud toode peaks mingil põhjusel laost otsas olema, siis Teie vabal valikul:

1) pakume asemele samaväärset või kallima hinnaga asendustoodet, ilma Teilt hinnavahet küsimata;

2) saadame Teile toote siis, kui see uuesti lattu saabub, informeerides Teid eelnevalt uuest saabumisajast;

3) tagastame ostusumma.

2. TOODETE TELLIMINE EUROOPASSE JA VÄLISRIIKIDESSE

  • Registreerunud klient, kes valib elukohaks Eesti Vabariigi, saab valida mitme erineva tarneviisi vahel ja tulla kaubale ka ise järgi. Euroopa riikide elanikud saavad kauba Omniva pakiga.
  • Väjaspool Eesti Vabariiki resideeruvad kliendid saavad valida makseviisiks ainult krediitkaardi makse Paypali konto kaudu.
  • Kui soovite tellida Euroopasse, siis võite teha tellimuse koheselt meie internetipoes fikseeritud transpordihindadega, mis kehtivad kogu Euroopa riikide kohta. Saate oma paki jälgimiseks spetsiaalse koodi, millega saate jälgida paki liikumist lehelt www.omniva.ee.
  • Kui aga soovite personaalset pakkumist oma asukohariiki või asute väljaspool Euroopat, siis: 1) täitke ostukorv, et näeksime toodete kaalu ja elukoha tsooni; 2) kirjutage kontakti vormist klienditeenindusse (piisab kui saadate nime); 3) uurime täpseid hindu Teie asukoha riigi kohta ja teeme võimaliku parima pakkumise.
  • Tellides kaupa väljaspoole Euroopa Liidu liikmesriike tuleb arvestada võimalusega, et kui tellimus ületab teatud summa, võib kaup kuuluda tollis maksustamise alla (vastavat infot maksuvaba piirmäära kohta saab iga riigi Maksu- ja Tolliameti või muu sarnase organisatsiooni, kes tegeleb maksustamisega, koduleheküljelt).

Hetkel on transpordi hinnad Euroopasse fikseeritud järgmiselt:

  • 0-500g / €8.90
  • 500-1000g / €11.90
  • 1-2 kg / €14.90
  • 2-4kg / €17.90
  • 4-6 kg / €19.90
  • Tellimused üle 200 euro toimetatakse kohale tasuta, kui need jäävad 6kg kaalu piiridesse. Kui kaal tuleb suurem, siis on WATCH WEAR'l õigus teha Teile transpordi hinnapakkumine ja sellega mittenõustumisel tellimus tühistada.

3. KUS MEIE KAUPA REAALSELT NÄHA SAAB?

  • Ootame Teid tutvuma meie täieliku kaubavalikuga WATCH WEAR ja WATCH WEAR SELECTD poodidesse. Meie professionaalsed müüjad oskavad anda Teile igakülgset nõu. Kutsume Teid jälgima meiega seotud uudiseid veebikeskkonnas www.watchwear.ee ning meie Facebooki ja Instagrami jälgides.

Meie kauplused:

WATCH WEAR - Solaris keskus

Estonia pst. 9

11314 Tallinn

WATCH WEAR SELECTD - Solaris keskus

Estonia pst. 9

11314 Tallinn

HAPPY SOCKS - Kristiine keskus, II korrus

Endla 45

10615 Tallinn

4. ERITELLIMUSED

  • Kui Te soovite tellida mõnda artiklit suuremas koguses - näiteks edasimüümiseks, firmakingitusteks või muudeks üritusteks, siis võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil uur@uur.ee. Teeme Teile parima võimaliku hinnapakkumise.
  • Eritellimuste puhul ei kehti kaubale 14-päevane tagastamisõigus.

5. PRIVAATSUS JA TURVALISUS

  • Ostlemine WATCH WEAR internetikaupluses on turvaline ja kiire. Pakume Teile soodsat ja mugavat ostukeskkonda ning oleme Teile usaldusväärseks partneriks. Me müüme ainult kontrollitud päritoluga kaupa ning kontrollime kõiki tooteid enne müüki panekut. Oleme oma kaupade ametlikud ning eksklusiivsed maaletoojad või esindajad.
  • Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Kliendi andmeid ei edastata kolmandatele osapooltele, välja arvatud tellimuse täitmiseks või kui seadus seda kohustab. Teil on õigus ja võimalus oma kliendikonto WATCH WEAR andmebaasist mistahes hetkel kustutada.

6. KAUBA TAGASTAMINE

  • Kliendil on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Juhime tähelepanu, et kauba peab Ostja müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
  • Kauba palume tagastada originaalpakendis ja siltidega, teavitades meid sellest eelnevalt e-maili teel uur@uur.ee. Palun kirjutage meile tellimuse number, kauba nimetus ja ostuhind. Kui soovite, võite lisada tagastamise põhjuse. Võtame Teiega koheselt ühendust, et leppida kokku tagastuse vorm.
  • Raha tagastamine toimub kahe pangapäeva jooksul peale tagastatava kauba kontrollimist. Kanname Teie poolt tasutud summa samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
  • NB! Kauba tagastamise korral tuleb transpordifirma antud tsekk või arve alles hoida kuni pakk on meieni jõudnud. Kui pakk peaks mingil põhjusel teel kaduma minema, saab Ostja tõendada paki saatmist ning me kontakteerume kullerfirmaga paki leidmiseks.
  • Kaupa on võimalik tagastada ka meie Solarise keskuses asuvasse poodi.
  • Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis. Ilma hinnasiltideta või juba avatud, kantud ja kasutatud toodet ei ole võimalik tagastada. Kui Te pakki avades kahjustasite kogemata hinnasilti või pakendit, kehtib tagastamisel mõistlikkuse põhimõte. Võite võtta meiega ühendust ja proovime leida Teie probleemile rahuldava lahenduse.
  • Tagastamisele ei kuulu kliendi poolt saatekuluna makstud summa.

7. DEFEKTIGA KAUBA TAGASTAMINE

  • Defektiga toodete puhul järgime Võlaõigusseaduse sätteid ja teisi Eesti Vabariigi seadusi, mis puudutavad defektse toote tagastamist, parandamist ja asendamist.

Müüja ei vastuta:

  • Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest
  • Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  • Teha koheselt pakendist või tootest pilt (seest ja väljast)
  • Saata pildid ja kirjeldus puuduse kohta e-kirjaga aadressile uur@uur.ee
  • Märkida avalduses ära oma kontaktandmed

Peale avalduse laekumist meile võtame Teiega ühendust maksimaalselt 7 päeva jooksul, et leppida kokku edasine tegevus kauba asendamiseks või hüvitamiseks.

8. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

  • Müüja võib teha internetipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
  • Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud (vaata ostujuhendi "maksmise" osa).
  • Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutunud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame koheselt makstud raha.
  • Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Müüjast mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
  • WATCH WEAR ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
  • Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.

9. ERINEVAD TRANSPORDIVIISID

9.1. Euroopa (v.a. Eesti Vabariik)

  • Toimetame kaubad tähitud saadetisena kõikidesse Euroopa riikidesse.
  • Kaubad pannakse teele keskmiselt 5 päeva jooksul alates krediitkaardimakse laekumisest. Kaubad pakendatakse WATCH WEAR kaupluses või laos, mis asub Tallinnas ning postitatakse valitud aadressile.
  • Teavitame klienti, kui kaup on teele saadetud.
  • Kohaletoimetamiseks kuluv aeg sõltub posti liikumise kiirusest. Täpsemat informatsiooni saadetise liikumise kiiruse kohta saab kohaliku postiettevõtte koduleheküljelt või WATCH WEAR klienditoelt (uur@uur.ee)
  • Euroopasse saatmise hind sõltub kauba kaalust ning asukohamaast. Programm arvestab välja postikulu vastavalt kauba oletatavale kaalule. Kuna reaalsuses võib paki kaal mingil määral erineda, siis võite kontakteeruda klienditeenindusega (uur@uur.ee) täpse hinnapakkumise saamiseks.

9.2. Kättetoimetamine Eesti Vabariigi piires

9.2.1. Ise järele tulemine

Tallinnas elavad kliendid saavad soovi korral pakendatud kaubad kätte WATCH WEAR või WATCH WEAR SELECTD Solarise keskuse kauplusest. Kui soovite kaubale ise järele tulla, täitke ostukorv ja valige kättetoimetamise viisiks "tulen kaubale ise järele WATCH WEAR või WATCH WEAR SELECTD kauplusesse)". Programm genereerib Teile arve ilma postikuluta. Kauba komplekteerimine ei toimu nädalavahetustel ja pühade ajal. Kui kaup on komplekteeritud, saadetakse Teile teade, et võite kaubale järele tulla.

9.2.2. SmartPOST

Teie tooted toimetatakse kohale SmartPOSTi pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. SmartPOSTi pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskustes ja on avatud ka õhtuti. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha SmartPOST automaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks SmartPOSTi.

Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt kuni 2 tööpäeva.*

Hind: 2.99 EUR / tellimuse eest. Hind sisaldab käibemaksu.

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole WATCH WEAR määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole WATCH WEAR määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

9.2.3. Omniva

Omniva pakiautomaat

Teie tooted toimetatakse kohale Omniva pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. Omniva pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskuste juures ja on avatud ööpäev läbi. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha Omniva pakiautomaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi.

Kohaletoimetamise keskmine aeg on 3 tööpäeva.*

Hind: 2.99 EUR / tellimuse eest. Hind sisaldab käibemaksu

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole WATCH WEAR määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

10. Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS §220 lg 1).

Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi või ettevõtja on keeldunud õigustamatult tarbija kaebust lahendamast, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist (VÕS §222 lg 1, §223).

Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

WATCH WEAR e-pood ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  • 1. Saata vastav avaldus aadressile uur@uur.ee. Avalduses märgi ära kindlasti järgmine info
  • - Sinu nimi ja kontaktandmed
  • - Kaebuse esitamise kuupäev
  • - Kauba puudus
  • - Esitatav nõue
  • - Tellimuse nr
  • 2. Avaldusele lisada pildid defektist
  • Tarbijakaitseseadusest (TKS §19 lg 6) tulenevalt oleme kohustatud esitatud kaebusele vastama 15 päeva jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kui vastamine mainitud ajaperioodil pole siiski võimalik, anname sellest Sulle kindlasti teada.
  • Kui müüja ja tarbija ei jõua omavahel kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusalase kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Tarbija võib vaidluste lahendamiseks kasutada ka üle Euroopa Liidulist internetipõhist vaidluste lahendamise keskkonda ODR (Online Dispute Resolution), mis on ligipääsetav siin http://ec.europa.eu/odr

Soovime Teile ilusaid oste!

Sinu WATCH WEAR


Toode on ostukorvi lisatud
Kogus
Kokku
Sul on 0 toodet ostukorvis Sul on 1 toode ostukorvis
Kokku tooted
Transport kokku  To be determined
Kokku
Jätka ostlemist Edasi