TASUTA transport alates 50 €!|14-päevane tagastusõigus|Tasuta tagastamine

Ostutingimused

Ostutingimused

1. ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad HLM OÜ (edaspidi müüja) e-poe tingimused kohalduvad kõikidele isikutele, kes kasutavad www.watchwear.eu /.ee  /.lv, /.fi, /.lt veebiaadressidel asuvat e-poodi ja tellivad e-poest kaupa, sealhulgas sõlmivad e-poest kauba ostmiseks ostu-müügilepinguid (edaspidi müügileping).

Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid. Ostutingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral on prioriteetne müügileping.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebilehe kasutamisest tulenevaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ning vastavad Euroopa Liidu õigusaktid.

Kõik müüja veebilehel olevad fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigustega. Lehel oleva materjali omavoliline kopeerimine ja kasutamine ilma müüja kirjaliku loata on keelatud.


2. ÜLDINFO


2.1. Kauba hind

  • Kõik e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu.
  • Kauba hinnakujunduses järgitakse tootja antud soovituslikke müügihindu. Müüja jätab endale õiguse muuta veebipoe hindu eelnevalt klientidele teatamata.
  • Toodete hinnad e-poes võivad erineda müüja jaekaupluste hindadest ning allahindlusest. E-poes märgitud hinnad ei anna kliendile nõudeõigust samade hindade rakendamiseks müüja jaekauplustes.


2.2. Kauba valimine

WATCH WEAR kauplustes ja e-poes müüdavad tooted on kontrollitud päritoluga. Meie ettevõte on müüdavate kaubamärkide ametlik maaletooja või esindaja. 

  • Toote  värvitoon võib erineda pildilolevast tulenevalt erinevatest ekraaniseadetest.
  • Valides külgmenüüst filtreerimise suuruse järgi, kuvatakse tooted, mida on võimalik selles suuruses tellida. Filtreerimise tulemusel ei kuvata toote reaalselt olemasolu meie laos. Filtri valimine ei muuda toote vaikimisi suurust ning ostukorvi lisamisel tuleb veenduda, et valikud on korrektne suurus.
  • Ostu sooritamiseks lisa valitud toode ostukorvi vajutades nuppu „LISA OSTUKORVI“. Toodete valimist saad jätkata vajutades nuppu "JÄTKA OSTLEMIST" või alustada ostukorvis ostu vormistamist vajutades "EDASI".
  • Ostukorvis saad ostetavate kaupade kogust muuta ja tooteid vajadusel eemaldada.
  • Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite mõne toote kohta lisainformatsiooni, kirjutage aadressile uur@uur.ee. Infopäringu juurde kirjutage Teid huvitava artikli nimetus ja kood (nt. käekell, Duke Nevil NEAC118 SC010313). Vastame Teile esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui nelja tööpäeva jooksul.
  • Meie tootevalikuga saate tutvuda ka meie kauplustes kohapeal. Kaupluste asukohad ja info leiad SIIT.


2.3. Ostu sooritamine

Vätlimaks arusaamatusi, soovitame enne tellimuse kinnitamist veenduda, et valitud tooted ning kaupade suurused, mõõdud ja kogused on korrektsed.

  • Ostu sooritamiseks tuleb täita ostukorvis olevad lahtrid. Järgige ekraanile ilmuvaid juhiseid ja täitke kõik ostu sooritamiseks nõutud lahtrid. Tellimuse sooritamiseks on vaja Teie nime, e-maili ja telefoninumbrit. Kullerteenust kasutades on vajalik edastada ka andmed aadressi kohta.
  • Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks ja muudel tellimusega seotud asjaoludel.
  • Sooritatud tellimuse kohta saadetakse Teie e-mailile vastavasisuline teade. Tellimus on lõplikult kinnitatud ja toode broneeritud makse laekumisel. Palume jälgida, et makse saaks lõplikult teostatud (tellimust kinnitav e-mail võib tulla ka lõpetamata makse korral). 
  • E-poest tellimust sooritades automaatselt Teid püsikliendiks ei registeerita. Püsikliendiks on võimalik registreeruda kasutades vastavat registreerimisvormi. E-poe tellimuste paremaks haldamiseks soovitame enne ostu sooritamist registreeruda püsikliendiks. Püsikliendiks saab registreeruda SIIT.


2.4. Püsikliendiks registreerumine

  • Püsikliendiks saab registreeruda kasutades vastavat registreerimisvormi, kuhu saab siseneda veebilehe päises. Püsikliendiks saab registreeruda SIIT.
  • Peale registreerumist saate "minu konto" leheküljelt vaadata infot oma tellimuste, sooduskupongide ja tasutud arvete kohta ning muuta kontaktandmeid.


2.5. Uudiskiri

  • Soovides liituda meie uudiskirjaga, tehke ostu sooritades vastavasse kasti linnuke. Uudiskiri sisaldab huvitavat infot neile, kes soovivad olla kursis meie kaubamärkide, sooduspakkumiste ja uute toodetega. Lisaks võib uudiskiri sisaldada kingituseks sooduskuponge, soodsaid eripakkumisi, infot uute kaubamärkide ja uudistoodete kohta.
  • Me ei vahenda klientidele teiste ettevõtete uudiskirju.
  • Uudiskirja ei edastata tihedamalt kui kord 14-päevase ajavahemiku jooksul.
  • Uudiskirja saamisest on võimalik loobuda igal hetkel edastades taotlus uudskirja jalutsis "loobu uudiskirjast" lingil klikates. 
  • Ole kursis ka teiste uudiste ja pakkumistega jälgides meie tegemisi FACEBOOK'is ja INSTAGRAM'is.


2.6. Tarneviisi valik

  • Tellimuse sooritamiseks on kohustuslik valida sobiv tarneviis tellimuse kätte saamiseks. Selleks tuleb esmalt valida vastav asukohariik. Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse võimalike saatmisviiside valik ja hinnad. Järgmisena saate valida sobiliku kauba kättetoimetamise viisi. 
  • Soovides kauba kättesaamise korraldada ise, valige asukohariigiks Eesti ning seejärel kättesaamine kauplusest. Tellimuse kättesaamiseks kauplusest on vaja esitada tellimuse number.
  • Kõik transpordihinnad erinevad riigiti ning sõltuvad tarneviisi valikust. 
  • Täpsem info erinevate transpordiviiside kohta ostutingimuste punktis 3 ja 9.

  • NB! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi, mis jäävad Ostja kanda ning viivitusi kauba tarnimisel. Kui märkate viga peale tellimuse vormistamist, kirjutage meile koheselt uur@uur.ee või veebilehe kontaktvormi kaudu.


2.7. Tellimuse eest tasumine

  • E-poes on võimalik turvaliselt ostu eest tasuda LHV, Swedbank, SEB, Luminor või Coop panga makselinkide kaudu, pangaülekandega ning VISA, Maestro või MasterCard krediitkaardiga. Maksete valuuta on EUR.
  • Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast. NB! Pangaülekandega tasumisel läheb tellimuse täitmisega kauem aega, kuna peame laekumist kontrollima. Kui soovite tellimuse postitamist kiirendada, siis peale ülekande sooritamist saatke maksekorraldus pdf formaadis meie e-mailile uur@uur.ee
  • Andmed ülekande tegemiseks on järgmised:

Makse saaja: HLM OÜ

SEB PANK IBAN: EE901010220205560225

SWIFT/BIC: EEUHEE2X

Panga aadress: Tornimäe 2, Tallinn, Estonia


2.8. Tarneaeg

  • Tarneaeg erineb riigiti ning sõltub tarneviisi valikust. Tarneaeg võib tooteti erineda, sõltuvalt toodete saadavusest pealaos või kauplustes.
  • Üldjuhul tööpäeval enne kella 14:00 sooritatud tellimused saadame välja samal päeval ning edasine paki kohaletoimetamine sõltub valitud tarneviisist ning tellimuse sihtkohast. 
  • NB! Arvestades kauba komplekteerimieks, pakendamiseks ja postitamiseks 1 päeva ning keskmiseks tarneajaks 1-2 tööpäeva - siis 90% Eesti Vabariigi sisestest tellimusest saabub tellijani 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest (v.a. nädalavahetus ja pühad). Hiljemalt 5 tööpäeva jooksul peaks pakk olema tellijani jõudnud.
  • Läti, Leedu ja Soome tellimused jõuavad kliendini üldjuhul 2-5 tööpäeva jooksul. Muudesse Euroopa riikidesse jõuavad rahvusvahelise kulleri vahendusel tellitud pakid kohale 3-8 tööpäeva jooksul ning rahvusvahelise standardposti vahendusel 8-21 tööpäeva jooksul.
  • Võimalikest viivitustest teavitame Teid esimesel võimalusel. Kui kaup ei ole Teieni jõudnud viimasel eelduslikul tarnepäeval peale makse sooritamist, võtke palun meiega ühendust, et selgitada välja viivituse põhjus.


2.9. Kauba asendamine

  • Palume mõistvat suhtumist laoseisude eksimuste korral. Juhul kui Teie poolt välja valitud ja tasutud toode peaks mingil põhjusel laost otsas olema, siis anname Teile võimaluse valida järgnevate lahenduste hulgast sobiv:
  1. Pakume Teile samaväärset või kallima hinnaga asendustoodet (kui samaväärset ei ole võimalik pakkuda), ilma et peaksite hinnavahe hüvitama;
  2. saadame Teile toote siis, kui see uuesti lattu saabub (informeerides Teid eelnevalt uuest tarneajast);
  3. tagastame ostusumma.


3. TOODETE TELLIMINE EUROOPASSE JA VÄLISRIIKIDESSE


3.1. Eesti

  • Eesti siseselt on võimalik valida kohaletoimetamine meie Solarise keskuse kauplusesse, pakiautomaati (DPD Pickup Point; Itella SmartPost; Omniva POST24) või DPD kulleri vahendusel.
  • Üle 50€ ostu puhul pakume eestisiseselt tasuta tarnet kasutades pakiautomaate. Kullerteenuse puhul rakendub tasuta tarne üle 100€ ostu puhul. Kättesaamine meie kauplusest on Tasuta (vajalik esitada tellimuse number).


3.2. Läti

  • Läti Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine pakiautomaati [DPD Pickup Point (hetkel ei ole saadaval); Omniva Post24] või DPD kulleri vahendusel.
  • Üle 100€ ostu puhul on tarne pakiautomaati tasuta.


3.3. Leedu

  • Leedu Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine pakiautomaati (DPD PickupPoint; Omniva Post24) või DPD kulleri vahendusel. 
  • Üle 100€ ostu puhul on tarne pakiautomaati tasuta. 


3.4. Soome

  • Soome Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine Itella Smartpost pakiautomaati, Standardpostina või rahvusvahelise kulleriga. Üle 100€ ostu puhul on tarne tasuta.


3.5. Muud Euroopa riigid

  • Teistesse Euroopa riikidesse on võimalik valida kohaletoimetamine rahvusvahelise kulleri vahendusel või standardpakina riikliku postiameti vahendusel.
  • NB! Euroopa Liidu välistele riikidele võivad rakenduda tollimaksud. Täpsema info saamiseks pöörduge palun oma riikliku maksu- ja tolliameti või muu vastava organisatsiooni poole.
  • Kui tellimuse kaal tuleb suurem kui 3kg, siis on WATCH WEAR'l õigus teha Teile transpordi osas personaalne hinnapakkumine ja sellega mittenõustumisel tellimus tühistada.


3.6. Muu maailm

  • Kui asute väljaspool Euroopat, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega kasutades vastavat kontaktivormi või kirjutades e-mailile uur@uur.ee. Uurime täpseid hindu Teie asukoha riigi kohta ja teeme Teile personaalse pakkumise.
  • NB! Euroopa Liidu välistele riikide korral võivad rakenduda tollimaksud. Täpsema info saamiseks pöörduge palun oma riikliku maksu- ja tolliameti või muu vastava organisatsiooni poole.


4. ESINDUSKAUPLUSED

  • Ootame Teid tutvuma meie kaubavalikuga WATCH WEAR esinduspoodidesse. Meie professionaalsed müüjad annavad endast parima, et teid kaubavalikul igakülgselt nõustada ja abistada.
  • Jälgige meiega seotud uudiseid veebikeskkonnas www.watchwear.ee ning meie FACEBOOK'i ja INSTAGRAM'i jälgides.


WATCH WEAR - Solaris keskus (Rävala pst. poolne sissepääs)

Estonia pst. 9, 11314 Tallinn

E-L 10:00-21:00, P 10:00-19:00


WATCH WEAR SUPPLIES - Solaris keskus (Estonia pst. poolne sissepääs)

Estonia pst. 9, 11314 Tallinn

E-L 10:00-21:00, P 10:00-19:00


WATCH WEAR - Tasku keskus

Turu 2, 51004 Tartu

E-L 10:00-21:00, P 10:00-18:00


WATCH WEAR - Galerija Centrs

Audēju iela 16, LV-1050 Riia

E-P 10:00-21:00


WATCH WEAR - Galleria Riga

Dzirnavu iela 67, LV-1011 Riia

E-L 10:00-21:00, P 10:00-20:00


5. ERITELLIMUSED JA HULGIMÜÜK

  • Kui soovite tellida mõnda artiklit suuremas koguses - näiteks edasimüümiseks, firmakingitusteks või muudeks üritusteks, siis võtke ühendust meie müügiesindajatega e-mailil uur@uur.ee. Teeme Teile parima võimaliku hinnapakkumise.
  • NB! Eritellimuste puhul ei kehti kaubale 14-päevane tagastamisõigus.
  • Meie brändide kõige värskemate kollektsioonidega on võimalik tutvuda meie SHOWROOM'is Tallinna Kesklinnas. Lisainfo ja kohtumise kokkuleppimiseks võta ühendust e-maili teel (uur@uur.ee).


6. PRIVAATSUS JA TURVALISUS

  • Ostlemine WATCH WEAR internetikaupluses on turvaline ja kiire. Pakume Teile mugavat ostukeskkonda ning oleme Teile usaldusväärseks partneriks. Me müüme ainult kontrollitud päritoluga kaupa ning kontrollime toodete kvaliteeti enne müüki. Oleme oma kaupade ametlikud ning eksklusiivsed maaletoojad ning esindajad.

  • Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Kõiki e-poe külastamise ja ostu sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitleme kui konfidentsiaalset infot.

  • Edastame isikuandmeid vaid tellimusega seotud kohustuste täitmiseks kolmandatele osapooltele tellimuse kohaletoimetamiseks ning muudel seadusjärgsetel juhtudel.

  • Teil on õigus ja võimalus oma kliendikonto WATCH WEAR andmebaasist mistahes hetkel kustutada.

  • Täpsemalt palume meie privaatsuspoliitikaga tutvuda siin: PRIVAATSUS

7. KAUBA TAGASTAMINE

      • Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
      • Kliendil on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Juhime tähelepanu, et kauba peab Ostja müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
      • Tarbija võib tootega tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). 
      • Kauba palume tagastada originaalpakendis ja siltidega, teavitades meid sellest eelnevalt e-maili teel uur@uur.ee. Palun kirjutage meile tellimuse number, kauba nimetus ja ostuhind. Kui soovite, võite lisada tagastamise põhjuse. Võtame Teiega koheselt ühendust, et leppida kokku tagastuse vorm.
      • Hügieenilistel kaalutlustel ei ole võimalik tagastada aluspesu ja ujumisriideid juhul kui toote pakend on avatud.
      • Kui toodet on kasutatud kauem/rohkem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, ei kaota tarbija taganemisõigust, kuid vastutab kauba väärtuse vähenemise eest! Kauba väärtuse vähenemine võib seisneda puhastamis- ja parandamiskuludes ning kui kaupa ei saa enam müüa uuena, objektiivselt põhjendatud kahjus, mis tekib kauplejale tagastatud kauba müümisel kasutatud kaubana.
      • Raha tagastamine toimub kahe pangapäeva jooksul peale tagastatava kauba kontrollimist. Kanname Teie poolt tasutud summa samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
      • NB! Kauba tagastamise korral tuleb transpordifirma antud tsekk või arve alles hoida kuni pakk on meieni jõudnud. Kui pakk peaks mingil põhjusel teel kaduma minema, saab Ostja tõendada paki saatmist ning me kontakteerume kullerfirmaga paki leidmiseks.
      • Kaupa on võimalik tagastada ka meie Solarise keskuses asuvasse poodi.
      • Itella Smartposti vahendusel tellitud kauba saab tagastada 14-päeva jooksul kasutades sama uksekoodi, millega kauba pakiautomaadist kätte saite.
      • Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis. Ilma hinnasiltideta või juba avatud, kantud ja kasutatud toodet ei ole võimalik tagastada. Kui Te pakki avades kahjustasite kogemata hinnasilti või pakendit, kehtib tagastamisel mõistlikkuse põhimõte. Võite võtta meiega ühendust ja proovime leida Teie probleemile rahuldava lahenduse.
      • Eestisiseselt on e-poe tellimuse tagastamine tasuta. Lätis on võimalik e-poe tellimus tasuta tagastada meie Galerija Centrs asuvasse kauplusesse. Kahjuks ei ole meil võimalik pakkuda tasuta tagastamise võimalust mujalt riikidest sooritatud tellimuste korral ning tellimuse tagastamise kulud tuleb kanda kliendil ise. 


7. DEFEKTIGA KAUBA TAGASTAMINE

      • Kõikidel toodetel on vähemalt kaheaastane garantiiaeg. Kui selgub, et ostetud kaup on vigane või ei näe välja või ei toimi nii, nagu reklaamitud, oleme valmis toote tasuta parandama, ümber vahetama, vähendama toote hinda või kauba eest tasutu hüvitama. Täielikku või osalist hüvitamist on õigus taotleda ainult juhul, kui kaupa ei ole võimalik parandada ega ümber vahetada.
      • Defektiga toodete puhul järgime Võlaõigusseaduse sätteid ja Euroopa Liidus kehtivaid regulatsioone, mis puudutavad defektse toote tagastamist, parandamist, asendamist ja hüvitamist.

Müüja ei vastuta:

      • Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest
      • Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel
      • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral

Puuduse ilmnemisel tuleb:

      • Teha koheselt pakendist või tootest pilt (seest ja väljast)
      • Saata pildid ja kirjeldus puuduse kohta e-kirjaga aadressile uur@uur.ee
      • Märkida avalduses ära oma kontaktandmed

Peale avalduse laekumist meile võtame Teiega ühendust hiljemalt 7 tööpäeva jooksul, et leppida kokku edasine tegevus kauba asendamiseks või hüvitamiseks.


8. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

      • Müüja võib teha internetipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
      • Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi lepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud (vaata ostujuhendi "maksmise" osa).
      • Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutunud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame koheselt makstud raha.
      • Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Müüjast mitte tulenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
      • WATCH WEAR ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte tulenevatel põhjustel.
      • Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.


9. ERINEVAD TRANSPORDIVIISID

9.1. Euroopa (v.a. Eesti Vabariik)

      • Toimetame kaubad tähitud saadetisena kõikidesse Euroopa riikidesse.
      • Kaubad pannakse teele keskmiselt 5 päeva jooksul alates krediitkaardimakse laekumisest. Kaubad pakendatakse WATCH WEAR kaupluses või laos, mis asub Tallinnas ning postitatakse valitud aadressile.
      • Teavitame klienti, kui kaup on teele saadetud.
      • Kohaletoimetamiseks kuluv aeg sõltub posti liikumise kiirusest. Täpsemat informatsiooni saadetise liikumise kiiruse kohta saab kohaliku postiettevõtte koduleheküljelt või WATCH WEAR klienditoelt (uur@uur.ee)
      • Euroopasse saatmise hind sõltub kauba kaalust ning asukohamaast. Programm arvestab välja postikulu vastavalt kauba oletatavale kaalule. Kuna reaalsuses võib paki kaal mingil määral erineda, siis võite kontakteeruda klienditeenindusega (uur@uur.ee) täpse hinnapakkumise saamiseks.

9.2. Kättetoimetamine Eesti Vabariigi piires

9.2.1. Ise järele tulemine

Tallinnas elavad kliendid saavad soovi korral pakendatud kaubad kätte WATCH WEAR Solarise keskuse Rävala pst. poolsest kauplusest. Kui soovite kaubale ise järele tulla, täitke ostukorv ja valige kättetoimetamise viisiks "WATCH WEAR". Programm genereerib Teile arve ilma postikuluta. Kauba komplekteerimine ei toimu nädalavahetustel ja pühade ajal. Kui kaup on komplekteeritud, saadetakse Teile teade, et võite kaubale järele tulla.

Paki poodi kohaletoimetamine toimub üldjuhul 1-5 tööpäeva jooksul. 

9.2.2. SmartPOST

Teie tooted toimetatakse kohale SmartPOSTi pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. SmartPOSTi pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskustes ja on avatud ka õhtuti. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha SmartPOST automaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks SmartPOSTi.

Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt 2 kuni 6 tööpäeva.*

Hind: 2.96 EUR / tellimuse eest. Hind sisaldab käibemaksu.

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole WATCH WEAR määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

9.2.3. Omniva

Omniva pakiautomaat

Teie tooted toimetatakse kohale Omniva pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. Omniva pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskuste juures ja on avatud ööpäev läbi. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha Omniva pakiautomaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi.

Kohaletoimetamise keskmine aeg on 3 tööpäeva.*

Hind: 2.75 EUR / tellimuse eest. Hind sisaldab käibemaksu

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole WATCH WEAR määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

10. Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS §220 lg 1).

Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi või ettevõtja on keeldunud õigustamatult tarbija kaebust lahendamast, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist (VÕS §222 lg 1, §223).

Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

WATCH WEAR e-pood ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Puuduse ilmnemisel tuleb:

      • 1. Saata vastav avaldus aadressile uur@uur.ee. Avalduses märgi ära kindlasti järgmine info
        • - Sinu nimi ja kontaktandmed
        • - Kaebuse esitamise kuupäev
        • - Kauba puudus
        • - Esitatav nõue
        • - Tellimuse nr
      • 2. Avaldusele lisada pildid defektist
      • Tarbijakaitseseadusest (TKS §19 lg 6) tulenevalt oleme kohustatud esitatud kaebusele vastama 15 päeva jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kui vastamine mainitud ajaperioodil pole siiski võimalik, anname sellest Sulle kindlasti teada.
      • Kui müüja ja tarbija ei jõua omavahel kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusalase kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Tarbija võib vaidluste lahendamiseks kasutada ka üle Euroopa Liidulist internetipõhist vaidluste lahendamise keskkonda ODR (Online Dispute Resolution), mis on ligipääsetav siin http://ec.europa.eu/odr

Soovime Teile ilusaid oste!

Sinu WATCH WEAR


Toode on ostukorvi lisatud
Kogus
Kokku
Sul on 0 toodet ostukorvis Sul on 1 toode ostukorvis
Kokku tooted
Transport kokku  To be determined
Kokku
Jätka ostlemist Edasi