TASUTA transport alates 50 €!|14-päevane tagastusõigus|Tasuta tagastamine

Ostutingimused

Ostutingimused

1. ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad HLM OÜ (edaspidi müüja) e-poe tingimused kehtivad kõikide isikute suhtes, kes kasutavad www.watchwear.ee veebiaadressil olevat e-poodi ja tellivad e-poest kaupa, sealhulgas sõlmivad e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepinguid (edaspidi müügileping).

Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid. Ostutingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral on prioriteetne müügileping.


2. ÜLDINFO


2.1. Kauba hind

Kõigi e-poe kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kauba hinnakujunduses järgime tootja poolt antud kohustuslikke või soovituslikke müügihindu. WATCH WEAR e-pood jätab endale õiguse muuta veebipoe hindu eelnevalt klientidele teatamata.


2.2. Kauba valimine

  • WATCH WEAR kauplustes ja e-poes müüdavad tooted on kontrollitud päritoluga, kuna meie ettevõte on müüdavate kaubamärkide ametlik maaletooja või esindaja.
  • Ostu sooritamiseks vali välja sobiv kaup ning lisa see ostukorvi vajutades tootelehel olevat nuppu „LISA OSTUKORVI“. Seejärel saad jätkata teiste toodete valimist vajutades nuppu "Jätka ostlemist" või alustada ostukorvis ostu vormistamist.
  • Ostukorvis saad ostetavate kaupade kogust muuta ja tooteid vajadusel eemaldada.
  • Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite mõne toote kohta lisainformatsiooni, kirjutage aadressile uur@uur.ee. Infopäringu juurde kirjutage Teid huvitava artikli nimetus ja kood (nt. käekell, Duke Nevil NEAC118 SC010313). Vastame Teile esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul. Meie tootevalikuga saate tutvuda ka meie kauplustes kohapeal.


2.3. Ostu sooritamine

Et vältida arusaamatusi, soovitame Teil veenduda enne tellimuse kinnitamist, et soovisite osta just sellist toodet ning valitud kaupade suurused, mõõdud ja kogused on korrektsed.

  • Ostu sooritamiseks on vajalik täita ostukorvis olevad lahtrid. Järgige ekraanil ilmuvaid juhiseid ja täitke ära kõik ostu sooritamiseks nõutud lahtrid. Tellimuse sooritamiseks on vaja Teie nime, e-maili ja telefoninumbrit. Kullerteenust kasutades on vajalik edastada ka andmed aadressi kohta.
  • Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks ja muudel tellimusega seotud asjaoludel.
  • Sooritatud tellimuse kohta saadetakse Teie e-mailile vastavasisuline teade. Tellimus on lõplikult kinnitatud ja toode broneeritud makse laekumisel. Palume jälgida, et makse saaks lõplikult teostatud (tellimust kinnitav e-mail võib tulla ka lõpetamata makse korral). 
  • Kui soovite liituda meie uudiskirjaga, tehke ostu sooritades vastavasse kasti linnuke. Uudiskiri sisaldab huvitavat infot neile, kes soovivad olla kursis meie kaubamärkide, sooduspakkumiste ja uute toodetega. Lisaks võib uudiskiri sisaldada kingituseks sooduskuponge, soodsaid eripakkumisi, infot uute kaubamärkide ja uudistoodete kohta. Me ei vahenda klientidele teiste ettevõtete uudiskirju. Uudiskirja ei edastata tihedamalt kui kord 14-päevase ajavahemiku jooksul.
  • E-poest tellimust sooritades automaatselt Teid püsikliendiks ei registeerita. Püsikliendiks on võimalik registreeruda kasutades vastavat registreerimisvormi. E-poe tellimuste paremaks haldamiseks  soovitame enne ostu sooritamist registreeruda püsikliendiks.


2.4. Püsikliendiks registreerumine

  • Püsikliendiks saab registreeruda kasutades vastavat registreerimisvormi, kuhu saab siseneda veebilehe päises.
  • Peale registreerumist saate "minu konto"leheküljelt vaadata infot oma tellimuste, sooduskupongide ja tasutud arvete infot ning muuta kontaktandmeid.
  • Kui soovite liituda meie uudiskirjaga, tehke ostu sooritades vastavasse kasti linnuke. Uudiskiri sisaldab huvitavat infot neile, kes soovivad olla kursis meie kaubamärkide, sooduspakkumiste ja uute toodetega. Lisaks võib uudiskiri sisaldada kingituseks sooduskuponge, soodsaid eripakkumisi, infot uute kaubamärkide ja uudistoodete kohta. Me ei vahenda klientidele teiste ettevõtete uudiskirju. Uudiskirja ei edastata tihedamalt kui kord 14-päevase ajavahemiku jooksul.
  • Kui soovite olla kursis ka teiste uudiste ja pakkumistega, jälgige meie tegemisi Facebookis ning Instagramis kus korraldame auhinnamänge.


2.5. Tarneviisi valik

  • Tellimust sooritades on kohustuslik valida sobiv tarneviis, kuidas soovite oma tellimust kätte saada. Selleks tuleb esmalt valida vastav asukohariik. Vastavalt Teie asukohamaale kuvatakse Teile vastav saatmisviiside valik ja hinnad.
  • Järgmisena saate valida sobiliku kauba kättetoimetamise viisi. 
  • Eesti siseselt on võimalik valida kohaletoimetamine meie Solarise keskuse kauplusesse, kasutades DPD, Itella SmartPost või Omniva pakiautomaati või kohaletoimetamine DPD kulleri vahendusel. Üle 50€ ostu puhul pakume eestisiseselt tasuta tarnet kasutades pakiautomaate. Kullerteenuse puhul rakendub tasuta tarne üle 100€ ostu puhul. 
  • Läti Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine DPD või Omniva pakiautomaati ning kohaletoimetamine DPD kulleri vahendusel. Üle 100€ ostu puhul on tarne tasuta.
  • Leetu Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine DPD või Omniva pakiautomaati ning kohaletoimetamine DPD kulleri vahendusel. Üle 100€ ostu puhul on tarne tasuta.
  • Soome Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine Itella Smartpost pakiautomaati. Üle 100€ ostu puhul on tarne tasuta.
  • Teistesse Euroopa riikidesse saadetakse kaubad Omniva vahendusel. Lähemalt saate transpordiviisidest lugeda ostujuhendi punktis 9.

  • NB! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi, mis jäävad Ostja kanda ning viivitusi kauba tarnimisel. Kui märkate viga peale tellimuse vormistamist, kirjutage meile koheselt uur@uur.ee või veebilehe kontaktvormi kaudu.


2.6. Maksmine

  • Meie e-poes on võimalik turvaliselt ostu eest tasuda Swedbank, SEB, LHV, Nordea panga või Krediidipanga makselinkide kaudu, pangaülekandega või VISA ning Master Card krediitkaardiga. Maksete valuuta on EUR.
  • Kasutades valikut pangaülekanne, võite tasuda mistahes pangast. NB! Pangaülekandega tasumisel läheb tellimuse täitmisega kauem aega, kuna peame laekumist kontrollima. Kui soovite tellimuse postitamist kiirendada, siis peale ülekande sooritamist saatke maksekorraldus pdf formaadis meie e-mailile uur@uur.ee
  • Andmed ülekande tegemiseks on järgmised:

Makse saaja: HLM OÜ

SEB PANK IBAN: EE901010220205560225

SWIFT/BIC: EEUHEE2X

Panga aadress: Tornimäe 2, Tallinn, Estonia


2.7. Tarneaeg

  • Tarneaeg võib tooteti erineda. Üldjuhul tööpäeval enne kella 14:00 sooritatud tellimused saadame välja samal päeval ning edasine paki kohaletoimetamine sõltub valitud tarneviisist. 
  • Kui tellimus koosneb mitmest tootest, mille komplekteerimine võtab kauem aega on ka tarneaeg pikem.
  • NB! Arvestades kauba komplekteerimieks, pakendamiseks ja postitamiseks 1-2 päeva ja keskmiseks tarneajaks 1-2 tööpäeva - siis 99% Eesti Vabariigi sisestest tellimusest saabub tellijani 1-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest (v.a. laupäev ja pühapäev).
  • Võimalikest viivitustest teavitame Teid esimesel võimalusel. Kui kaup ei ole Teieni jõudnud 6. tööpäeval peale makse sooritamist, võtke palun meiega ühendust, et selgitada välja viivituse põhjus.


2.8. Kauba asendamine

Kui Teie poolt välja valitud ja tasutud toode peaks mingil põhjusel laost otsas olema, siis Teie valikul:

1) pakume asemele samaväärset või kallima hinnaga asendustoodet (kui samaväärset ei ole võimalik pakkuda), ilma Teilt hinnavahet küsimata;

2) saadame Teile toote siis, kui see uuesti lattu saabub, informeerides Teid eelnevalt uuest tarneajast;

3) tagastame ostusumma.


3. TOODETE TELLIMINE EUROOPASSE JA VÄLISRIIKIDESSE

  • Eesti Vabariigi siseselt on võimalik valida kohaletoimetamine meie Solarise keskuse kauplusesse, kasutades DPD, Itella SmartPost või Omniva pakiautomaati või kohaletoimetamine DPD kulleri vahendusel. Üle 50€ ostu puhul pakume eestisiseselt tasuta tarnet kasutades pakiautomaate. Kullerteenuse puhul rakendub tasuta tarne üle 100€ ostu puhul. 
  • Läti Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine DPD või Omniva pakiautomaati ning kohaletoimetamine DPD kulleri vahendusel. Üle 100€ ostu puhul on tarne tasuta.
  • Leetu Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine DPD või Omniva pakiautomaati ning kohaletoimetamine DPD kulleri vahendusel. Üle 100€ ostu puhul on tarne tasuta.
  • Soome Vabariiki saatmisel on võimalik valida kohaletoimetamine Itella Smartpost pakiautomaati.  Üle 100€ ostu puhul on tarne tasuta.

  • Teistesse Euroopa riikidesse on võimalik edastada kaup kasutades Omniva rahvusvahelist pakiteenust. Väjaspool Eesti Vabariiki resideeruvad kliendid saavad valida makseviisiks ainult krediitkaardi makse.
  • Kui soovite tellida mujale Euroopasse, siis palun valige vastav riik tarneviiside rippmenüüst ning täitke soovitud lahtrid. Transpordihinnad erinevad riigiti. 
  • Saate oma paki jälgimiseks spetsiaalse koodi, millega saate jälgida paki liikumist lehelt www.omniva.ee.
  • Tellimused üle 150€ toimetatakse kogu Euroopas kohale tasuta (v.a. Island, Montenegro, Suurbritannia), kui need jäävad 3kg kaalu piiridesse. Kui kaal tuleb suurem, siis on WATCH WEAR'l õigus teha Teile transpordi hinnapakkumine ja sellega mittenõustumisel tellimus tühistada.

  • Kui aga soovite personaalset pakkumist oma asukohariiki või asute väljaspool Euroopat, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega kasutades vastavat kontaktivormi või kirjutades e-mailile uur@uur.ee 
  • Uurime täpseid hindu Teie asukoha riigi kohta ja teeme võimaliku parima pakkumise.
  • Tellides kaupa väljaspoole Euroopa Liidu liikmesriike tuleb arvestada võimalusega, et kui tellimus ületab teatud summa, võib kaup kuuluda tollis maksustamise alla (vastavat infot maksuvaba piirmäära kohta saab iga riigi Maksu- ja Tolliameti või muu sarnase organisatsiooni, kes tegeleb maksustamisega, koduleheküljelt).


4. KUS MEIE KAUPA REAALSELT NÄHA SAAB?


Meie kauplused:

WATCH WEAR - Solaris keskus (Rävala pst. poolne sissepääs)

Estonia pst. 9

11314 Tallinn

E-L 10:00-21:00, P 10:00-19:00


WATCH WEAR SUPPLIES - Solaris keskus (Estonia pst. poolne sissepääs)

Estonia pst. 9

11314 Tallinn

E-L 10:00-21:00, P 10:00-19:00


WATCH WEAR - Galerija Centrs

Audēju iela 16

LV-1050 Riia

E-P 10:00-21:00


WATCH WEAR - Tasku keskus

Turu 2

51004 Tartu

E-L 10:00-21:00, P 10:00-18:00


5. ERITELLIMUSED

  • Kui Te soovite tellida mõnda artiklit suuremas koguses - näiteks edasimüümiseks, firmakingitusteks või muudeks üritusteks, siis võtke ühendust meie klienditeenindusega e-mailil uur@uur.ee. Teeme Teile parima võimaliku hinnapakkumise.
  • Eritellimuste puhul ei kehti kaubale 14-päevane tagastamisõigus.

6. PRIVAATSUS JA TURVALISUS

  • Ostlemine WATCH WEAR internetikaupluses on turvaline ja kiire. Pakume Teile soodsat ja mugavat ostukeskkonda ning oleme Teile usaldusväärseks partneriks. Me müüme ainult kontrollitud päritoluga kaupa ning kontrollime toodete kvaliteeti enne müüki. Oleme oma kaupade ametlikud ning eksklusiivsed maaletoojad ning esindajad.
  • Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Kliendi andmeid ei edastata kolmandatele osapooltele, välja arvatud tellimuse täitmiseks või kui seadus seda kohustab. Teil on õigus ja võimalus oma kliendikonto WATCH WEAR andmebaasist mistahes hetkel kustutada.
  • Täpsemalt palume meie privaatsuspoliitikaga tutvuda siin: PRIVAATSUS

7. KAUBA TAGASTAMINE

  • Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
  • Kliendil on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Juhime tähelepanu, et kauba peab Ostja müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.
  • Tarbija võib tootega tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). 
  • Kauba palume tagastada originaalpakendis ja siltidega, teavitades meid sellest eelnevalt e-maili teel uur@uur.ee. Palun kirjutage meile tellimuse number, kauba nimetus ja ostuhind. Kui soovite, võite lisada tagastamise põhjuse. Võtame Teiega koheselt ühendust, et leppida kokku tagastuse vorm.
  • Hügieenilistel kaalutlustel ei ole võimalik tagastada aluspesu ja ujumisriideid juhul kui toote pakend on avatud.
  • Kui toodet on kasutatud kauem/rohkem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, ei kaota tarbija taganemisõigust, kuid vastutab kauba väärtuse vähenemise eest! Kauba väärtuse vähenemine võib seisneda puhastamis- ja parandamiskuludes ning kui kaupa ei saa enam müüa uuena, objektiivselt põhjendatud kahjus, mis tekib kauplejale tagastatud kauba müümisel kasutatud kaubana.
  • Raha tagastamine toimub kahe pangapäeva jooksul peale tagastatava kauba kontrollimist. Kanname Teie poolt tasutud summa samale arvelduskontole, millelt tasumine toimus.
  • NB! Kauba tagastamise korral tuleb transpordifirma antud tsekk või arve alles hoida kuni pakk on meieni jõudnud. Kui pakk peaks mingil põhjusel teel kaduma minema, saab Ostja tõendada paki saatmist ning me kontakteerume kullerfirmaga paki leidmiseks.
  • Kaupa on võimalik tagastada ka meie Solarise keskuses asuvasse poodi.
  • Itella Smartposti vahendusel tellitud kauba saab tagastada 14-päeva jooksul kasutades sama uksekoodi, millega kauba pakiautomaadist kätte saite.
  • Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis. Ilma hinnasiltideta või juba avatud, kantud ja kasutatud toodet ei ole võimalik tagastada. Kui Te pakki avades kahjustasite kogemata hinnasilti või pakendit, kehtib tagastamisel mõistlikkuse põhimõte. Võite võtta meiega ühendust ja proovime leida Teie probleemile rahuldava lahenduse.
  • Eestisiseselt on e-poe tellimuse tagastamine tasuta. Lätis on võimalik e-poe tellimus tasuta tagastada meie Galerija Centrs asuvasse kauplusesse. Kahjuks ei ole meil võimalik pakkuda tasuta tagastamise võimalust mujalt riikidest sooritatud tellimuste korral ning tellimuse tagastamise kulud tuleb kanda kliendil ise. 

8. DEFEKTIGA KAUBA TAGASTAMINE

  • Kõikidel toodetel on vähemalt kaheaastane garantiiaeg. Kui selgub, et ostetud kaup on vigane või ei näe välja või ei toimi nii, nagu reklaamitud, oleme valmis toote tasuta parandama, ümber vahetama, vähendama toote hinda või kauba eest tasutu hüvitama. Täielikku või osalist hüvitamist on õigus taotleda ainult juhul, kui kaupa ei ole võimalik parandada ega ümber vahetada.
  • Defektiga toodete puhul järgime Võlaõigusseaduse sätteid ja Euroopa Liidus kehtivaid regulatsioone, mis puudutavad defektse toote tagastamist, parandamist, asendamist ja hüvitamist.

Müüja ei vastuta:

  • Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest
  • Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  • Teha koheselt pakendist või tootest pilt (seest ja väljast)
  • Saata pildid ja kirjeldus puuduse kohta e-kirjaga aadressile uur@uur.ee
  • Märkida avalduses ära oma kontaktandmed

Peale avalduse laekumist meile võtame Teiega ühendust hiljemalt 7 tööpäeva jooksul, et leppida kokku edasine tegevus kauba asendamiseks või hüvitamiseks.

8. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED

  • Müüja võib teha internetipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
  • Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi lepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud (vaata ostujuhendi "maksmise" osa).
  • Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutunud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame koheselt makstud raha.
  • Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Müüjast mitte tulenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
  • WATCH WEAR ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte tulenevatel põhjustel.
  • Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.

9. ERINEVAD TRANSPORDIVIISID

9.1. Euroopa (v.a. Eesti Vabariik)

  • Toimetame kaubad tähitud saadetisena kõikidesse Euroopa riikidesse.
  • Kaubad pannakse teele keskmiselt 5 päeva jooksul alates krediitkaardimakse laekumisest. Kaubad pakendatakse WATCH WEAR kaupluses või laos, mis asub Tallinnas ning postitatakse valitud aadressile.
  • Teavitame klienti, kui kaup on teele saadetud.
  • Kohaletoimetamiseks kuluv aeg sõltub posti liikumise kiirusest. Täpsemat informatsiooni saadetise liikumise kiiruse kohta saab kohaliku postiettevõtte koduleheküljelt või WATCH WEAR klienditoelt (uur@uur.ee)
  • Euroopasse saatmise hind sõltub kauba kaalust ning asukohamaast. Programm arvestab välja postikulu vastavalt kauba oletatavale kaalule. Kuna reaalsuses võib paki kaal mingil määral erineda, siis võite kontakteeruda klienditeenindusega (uur@uur.ee) täpse hinnapakkumise saamiseks.

9.2. Kättetoimetamine Eesti Vabariigi piires

9.2.1. Ise järele tulemine

Tallinnas elavad kliendid saavad soovi korral pakendatud kaubad kätte WATCH WEAR Solarise keskuse Rävala pst. poolsest kauplusest. Kui soovite kaubale ise järele tulla, täitke ostukorv ja valige kättetoimetamise viisiks "WATCH WEAR". Programm genereerib Teile arve ilma postikuluta. Kauba komplekteerimine ei toimu nädalavahetustel ja pühade ajal. Kui kaup on komplekteeritud, saadetakse Teile teade, et võite kaubale järele tulla.

Paki poodi kohaletoimetamine toimub üldjuhul 1-5 tööpäeva jooksus. 

9.2.2. SmartPOST

Teie tooted toimetatakse kohale SmartPOSTi pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. SmartPOSTi pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskustes ja on avatud ka õhtuti. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha SmartPOST automaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks SmartPOSTi.

Kohaletoimetamine SmartPOSTiga võtab keskmiselt 2 kuni 6 tööpäeva.*

Hind: 2.39 EUR / tellimuse eest. Hind sisaldab käibemaksu.

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole WATCH WEAR määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

9.2.3. Omniva

Omniva pakiautomaat

Teie tooted toimetatakse kohale Omniva pakiautomaatidesse, mis asuvad pea igas Eesti linnas. Omniva pakiautomaadid töötavad nagu iseteeninduslikud postkontorid, mis asuvad kaubanduskeskuste juures ja on avatud ööpäev läbi. Kohe, kui Teie tellimus on jõudnud sihtkoha Omniva pakiautomaati, saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS sõnumiga vastav uksekood, mille abil saate postkasti avada. Asukohad leiate meie kodulehelt, kui valite kohaletoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi.

Kohaletoimetamise keskmine aeg on 3 tööpäeva.*

Hind: 2.99 EUR / tellimuse eest. Hind sisaldab käibemaksu

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole WATCH WEAR määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

10. Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS §220 lg 1).

Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi või ettevõtja on keeldunud õigustamatult tarbija kaebust lahendamast, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist (VÕS §222 lg 1, §223).

Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

WATCH WEAR e-pood ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  • 1. Saata vastav avaldus aadressile uur@uur.ee. Avalduses märgi ära kindlasti järgmine info
    • - Sinu nimi ja kontaktandmed
    • - Kaebuse esitamise kuupäev
    • - Kauba puudus
    • - Esitatav nõue
    • - Tellimuse nr
  • 2. Avaldusele lisada pildid defektist
  • Tarbijakaitseseadusest (TKS §19 lg 6) tulenevalt oleme kohustatud esitatud kaebusele vastama 15 päeva jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kui vastamine mainitud ajaperioodil pole siiski võimalik, anname sellest Sulle kindlasti teada.
  • Kui müüja ja tarbija ei jõua omavahel kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusalase kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Tarbija võib vaidluste lahendamiseks kasutada ka üle Euroopa Liidulist internetipõhist vaidluste lahendamise keskkonda ODR (Online Dispute Resolution), mis on ligipääsetav siin http://ec.europa.eu/odr

Soovime Teile ilusaid oste!

Sinu WATCH WEAR


Toode on ostukorvi lisatud
Kogus
Kokku
Sul on 0 toodet ostukorvis Sul on 1 toode ostukorvis
Kokku tooted
Transport kokku  To be determined
Kokku
Jätka ostlemist Edasi